Kampanja informisanja javnosti realizovana je preko dostupnih kanala- profesionalnih lokalnih medija, konferencija za medije, društvenih mreža, direktne pošte i snimanja podkast emisija.
Ciljevi ove kampanje bili su podizanje vidljivosti konkretnog projekta i teme projekta- zaštita planine Baba, zatim pridobijanje podrške javnosti za realizaciju incijative i potpisivanje peticije, stavljanje problema zaštite prirode u fokus javnosti, ali i osnaživanje pozicije našeg uduženja građana kao i organizacija civilnog društva kroz podizanje kapaciteta i jačanje kredibiliteta kroz akcije kojima se odgovara na zahteve građana i zastupanje njihovih interesa.
Direktna pošta- u okviru kampanje upućeno je deset hiljada pisama na adrese domaćinstava sa pozivom građanima da podrže incijativu i osnovnim informacijama o samom projektu. Ovaj metod je korišćen kao najbolji za dosezanje do velikog broja građana, posebno onih koji ne prate društvene mreže i podizanje vidljivosti u opštoj javnosti.
Onlajn kampanja, društvene mreže, profesionalni lokalni onlajn mediji, internet strana, konferencije za medije, bilbordi.
Osnovni alat onlajn kampanje bila je fejsbuk strana udruženja, koja je i od ranije prepoznata kao glavna tačka informisanja građana o aktivnostima. Tokom projekta fejsbuk strana bila je centralno mesto slivanja informacija, uključujući i objave o projektu lokalnih profesionalnih medija sa kojima je ostvarena saradnja.
Dosegnut je izuzetno veliki broj građana putem objava sa sponzorisanjem i povećan broj pratilaca fejsbuk strane. Doprli smo do 72 585 korisnika fejsbuka.
U kampanji informisanja javnosti korišćene su i nove metode komunikacije za našu lokalnu sredinu- kao što je snimanje podkast emisija, video spotovi za društvene mreže kao i video reportaža sa terena. Posebno ineteresantna je forma podkast jer omogućava živu reč i razmenu mišljenja. Snimljene su četiri emisije podkasta, jedna video reportaža i tri video spota uz učešće meštana sela u podnožju Babe.